pomoc drogowa Zgierz

Autowarsztaty rozwijają się wielotorowo. Na początku często zaczynało się od zwykłej wulkanizacji, bo to najłatwiejsza z prac zwichrzanych z mechaniką pojazdową. Ot – wymienić kilka opon z letnich na zimowe i vice versa, czasami załatać dętkę lub wybieżnikować łysiejąca oponą. Z czasem powstają myjnie, stacje diagnostyczne, warsztaty mechaniki pojazdowej, nawet autokomisy. Nierzadko autowarsztaty wchodzą na rynek z ofertą holowania i transportu aut. Na stanie mechanik w są lawety, którymi można przetransportować samochód z jednego krańca Polski na drugi można także przywieźć zepsuty samochód z domu klienta na warsztat. Co ciekawe, niektóre autowarsztaty postanowiły z owego holowania zrobić sobie marketing. W jaki sposób? Dziś w ofercie wielu warsztatów samochodowych możemy zobaczyć informację, że w ramach naprawy samochodu i jego serwisowania mechanicy oferują bezpłatny transport. To bardzo ciekawa alternatywa dla tych wszystkich, którym samochód odmówił posłuszeństwa w trasie. Bywa wszak, ze komputer w przypadku stwierdzenia poważnej usterki odcina zapłon i nie jesteśmy w stanie odpalić samochodu, wtedy własne poturbujemy logicznego rozwiązania, w tym przypadku autoholowanie. Jeśli autowarsztaty oferują tego typu usługi, to jesteśmy bardziej skłonni im zaufać i skorzystać z ich oferty. W końcu mechanik pojawia się na naszym parkingu, na miejscu kolizji lub miejscu awarii i zabiorą nasze auto do warsztatu. Zanim się obejrzymy, usterka będzie naprawiona, a my zapłacimy tylko za wymienione części i robociznę. To bardzo ważne, bo zazwyczaj samo autoholowanie to koszt nawet do kilkuset złotych. A przecież przytransportowanie lawetą auta na odcinku kilku kilometrów to sprawy groszowe. Doskonale o tym jako kierowcy wiemy, toteż takie rachunki strasznie nas irytują. Autowarsztaty, które tego typu usługi na pewno zyskują w oczach klienta. Cóż... to klasyczny marketing. Dać coś klientowi gratis, wtedy ten na pewno zwróci uwagę na ofertę. Stosuje się to zarówno w sklepach wielkopowierzchniowych,w dużych agencjach reklamowych, w bankach, dlaczego więc autowarsztaty w tej kwestii miałyby się zachowywać inaczej? Jakimkolwiek przesłanie się nie kierowali mechanicy, to nasz posiadaczy samochodów cieszą takie opcje. Zazwyczaj autowarsztaty kojarzymy z miejscami, które nas z pieniędzy dosłownie obdzierają i kiedy tylko następuje jakakolwiek usterka w samochodzie to klniemy na czym świat stoi. Propozycja bezpłatnego holowania daje nam obraz, że nie wszystkie autowarsztaty skupiają wokół siebie mechaników naciągaczy, ale ludzi, którzy rozumieją trudną sytuację kierowcy i są skłonni mu pomóc. Na pewno tego typu wizja prezentuje nam autowarsztaty z zupełnie innej perspektywy i mechanikom, którzy wyciągają do nas pomocną dłoń jesteśmy w stanie zaufać i zlecić im naprawę naszego samochodu.

Tagi: holowanie, oferta, marketing