flota

Autowarsztaty i flota samochodowa Wielkie koncerny od dawna już wiedzą, ze przedstawiciele handlowi mają ogromną siłę przebicia, sprzedać bezpośrednia daje wielkie profity, toteż nie dziwne że często inwestuje się we floty samochodowe i zatrudnia wspomnianych przedstawicieli. Jeżdżą oni po całym kraju, odwiedzają niemalże każdy punkt handlowy starając się sprzedać jak najwięcej towaru. Chemia, produkty spożywcze, nawet sprzęt elektroniczny - sprzedać można wszystko, jeśli się do tego ma odpowiednie podejście. Tyle że flota samochodowa to pewien kłopot. Trzeba się wszak liczyć, że auta będą się psuły, toteż warto mieć w zanadrzu sprawdzone autowarsztaty, w których będzie można naprawiać samochody od ręki. Oczywiści wiele zależy od warunków i zasad, na jakich dany koncern korzysta z samochodów. Jeśli w grę wchodzi leasing a samochody są pojazdami nowymi, to najczęściej ewentualne usterki naprawia się w ramach naprawy gwarancyjnej. Jeśli jednak lota jest stara,a samochody są własnością firmy a nie leasingobiorcy, to trzeba mieć zawsze w zanadrzu takie autowarsztaty, które naprawy będą wykonywały w ekspresowym tempie, a przy tym na zdrowych finansowo warunkach. Oczywiście i jedno i drugie da się załatwić, autowarsztaty wiedza doskonale o tym, jak zapracowane są samochody we flocie. Dziennie przejeżdżają setki kilometrów, toteż awarie zdarzać się muszą. Podpisana umowa z taką firmą to żyła złota. Zarobić można wiele. Oczywiście nawet udzielają sporych rabatów,a le i tak żadne autowarsztaty do interesu w takich przypadkach dokładać nie muszą. Czas tutaj odgrywa znaczącą rolę. Trzeba wszak zdawać sobie sprawę, że każdy dzień bez pracy przedstawiciela naraża firmę na straty, toteż wszystkie serwisy w takich przypadkach muszą być prowadzone natychmiast i nie można samochodu odstawiać na kilka dni. Oczywiście koszta wynikające z tytułu naprawy także muszą być atrakcyjne, bo wiele napraw może zrujnować firmę i uczynić flotę niezwykle kosztowną. Czy jest na to rada? Złotego środka nie ma. Wiele zależy od tego, w jakim miejscy znajduje się centrala firmy. Jeśli w dużym mieście, to wielce prawdopodobne, że znajdzie się takie autowarsztaty, które będą skłonne go negocjacji i zawrą z przedstawicielami floty umową na korzystnych warunkach dla obu stron. W mniejszych miejscowościach z kolei o takie umowy będzie trudniej, tam bowiem niewiele jest warsztatów, a brak konkurencji nie sprzyja negocjacjom w takich warunkach. Samochody nowe, kupowane w salonach podlegają naprawom gwarancyjnym. Jednak firmowe autowarsztaty koncernów motoryzacyjnych działają dość wolno i oddają samochód do serwisu niekiedy trzeba czekać nawet kilka tygodni na naprawę. Na to sobie pozwolić nie można, bo flota to kasa, niepracująca to zbędne koszta. Toteż lepiej wziąć się ostro za negocjacje i wyszukać takie autowarsztaty, które nie będą się obawiały świadczyć nam usług na preferencyjnych warunkach finansowych i czasowych. ... Lista plików strony